Selamat Datang Ke Halaman Jiwa Kacau. . LANGKAHAN KU TERHENTI DISINI !

Friday, August 20, 2010

kesilapan berpunca dari diriku sendiri . .


dia adalah seorang gadis yang amat memahami diriku. .kami bekawan sejak dari bangku sekolah lagi. .sehingga kan kami mempunyai perasaan cinta diantara satu sama lain sehingga la tamat zaman persekolahan. .walaupon dia melanjutkan pelajarannya di Pahang dan aku hanya di Kuala Lumpur. .semua itu tidak menjadi penghalang buat kami untuk meneruskan perasaan cinta kami itu. .pada 20 feb 2010 aku dan dia membina satu ikatan cinta yang sempurna . .bagi aku dia memang gadis yang amat baik,walaupun usia dia lebih tua dari aku,namun semua itu tidak penah menjadi isu dalam perhubungan kami. .kami amat bahagia ketika itu. .tapi kebahagian itu aku sendiri yang menghancurkan. .aku meninggalkan kan dia kerana aku mempunyai seorang gadis yang aku suke . .tapi semua itu telah membuatkan aku rasa menyesal,kerana aku telah meninggalkan seorang gadis yang amat menyayangi diri ku dan gadis yang selama ini aku mengharapkan cinta darinya. .Memang sukar untuk aku mendapatkan cinta daripadanya namun begitu mudah untuk aku meninggalkannya. .aku hanya manusia biasa,melakukan kesilapan yang tak penah aku duga. .semua itu telah memberikan aku pengajaran. .betul kata orang " jangan pernah tinggal kan orang yang kita sayang demi orang yang kita suke kerana orang yang kita suke akan meninggalkan kita kerana orang yang dia sayang " . .aku telah berusaha utk menebus semua kesilapan aku terhadap dia. .namun aku tidak berjaya. .aku sedar bahawa untuk memiliki cinta dari si dia amat sukar . .akhirnya aku telah berputus asa,aku hanya mampu meminta maaf kepada dia. .tapi aku rasa bersyukur kerana allah telah memberi aku untuk bersama si dia walaupun seketika. .Shazwana bte Hussin gadis yang pernah aku cintai dan aku sayangi . .

No comments:

Post a Comment